I mina gömmor

Allt det här smaskiga rymdes i resväskan tillbaka från Sverige och jag packade lyckligt upp pinal efter pinal och la in i skafferiet. Okej, skolkriterna, knäckebrödet och krämen har jag redan varit och nallat på, men skutomtarna får i alla fall vänta till nästa vecka! För då skall det adventmysas här mina vänner :)

Vi fick också packat ner en adventsstjärna i papp i resväskan som Vasse provhänge i fönstret igår kväll. Den kommer att sitta som en smäck där och bidra med riktig adventsstämning i vardagsrummet. Först måste jag bara införskaffa en förlängningssladd så att den går att koppla in också...men sen! Ja oj, vad det skall adventsmysas då under filten i soffan till julkalendern varje dag. Längtar redan som en toka till julen må ni tro!

Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

åh vad gott! jag har godisförbud den här veckan och är så jäkla sugen hela tiden..

2011-11-16 @ 19:56:52
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: Min plats i solen

Hej!



Tack för dina otroligt värmande ord på min blogg! Du anar inte vad glad jag blev! :)



Och vad roligt att du lämnade ett avtryck så att jag hittade hit till dig och din blogg. Ni är många svenskar därute i bloggvärlden som bor utomlands och det är roligt att få en inblick i era liv och det land ni lever i. Samtidigt om jag också kan tänka mig att bloggandet blir ett perfekt sätt att hålla kontakt med familj och vänner hemma. :)



Nu ska jag kika runt här lite! Sköt om dig!



Kram Lotta

2011-11-17 @ 11:06:38
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0