Tack för denna gången!

Nu är vi åter från gårdagens seglats som blev en riktig fullträff! Trevligt sällskap, föträfflig mat och ett himmelskt väder kan jag sammanfatta den lilla utflykten med. Har tagit en massa fina bilder som jag skall visa, men just nu är kameran död och laddaren ligger hemma i San Sebastian. Så lite senare i veckan kommer ett inlägg om detta!

Nu skall jag njuta av sista kvällen i Sverige med min fina familj. Imon förmiddag lyfter planet mot Spanien och vi kan lugnt luta oss tillbaka efter 3 underbara veckor med nära och kära. Det har varit väldigt intensivt men roligt precis hela tiden och värt allt svett och bensin för den delen ;) Så många vi har hunnit hälsa på! Några fina han vi dock inte med denna gång, buh! Men jag hoppas ändå att vi ses snart! Kanske i San Sebastian till och med? ;)


Den här bilden av Mormor på landet får avsluta Sverigeinläggen för denna gång. Jag gillar bilden för att det ser så somrigt ut och precis så här tänker jag mig svensk sommar. En liten röd stuga på landet där blommor i överflöd blommar vackert i alla dess färger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0