Om fem dagar kommer vi hem!

Idag har vi sol och klarblå himmel. Det är ljuvligt. Jag har förberett så gått det går inför besöket från Malmö som kommer sent ikväll. Det har dammsugits, städats badrum och fyllts upp i kylskåp. Nu tänkte jag ta min spanska kursbok och lägga mig i gräset i Cristina Enea parken en liten stund innan klockan blir allt för mycket.

Måste erkänna att jag inte alls har fattat att vi åker hem till Sverige på söndag. Fem månader har gått så fort och nu är vi hemma i Göteborg en sväng igen om bara 5 dagar kvar! Men innan dess skall vi umgås med världens härligaste lilla familj så dagarna kommer antagligen bara att svischa förbi innan det plötsligt är söndag. Eftersom besöket som kommer ikväll är just en härlig liten familj med en docka på 6 månader så har vi inte smidit allt för mycket planer för besöket. Vi tar det lite som det kommer helt enkelt. Tyvärr verkar ju vädret sätta sig lite på snedda till en början, då imon väntas regn, men då får vi bara mer tid att umgås över god mat och dryck ;) Kanske kan det bli ett litet besök till aqvariumet också om nu lilla Filippa gillar fiskar och stora hajar? ;) Ja, vi får se.

Här kommer lite bilder från helgens sköna balkonghäng hos Thomas. Hade inte tackat nej till hans goa terass vill jag lova! Det är väl egentligen det enda som vi känner att vi saknar i den här lägenheten.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0