Sweet Friday, dax för skumbad!

Idag har jag varit busy och fått gjort massor. Gick ner på stan i förmiddags som resulterade i några timmars strosande i affärer och kvarter. Fick fixat mig ett spanskt kontantkort. Olala! Inte illa va? Okej, jag fuskade lite för hon i butiken kunde faktiskt engelska. Men jag är sjukt nöjd med mig själv ändå. Jag köpte en kofta och ett par coola solbrillor på H&M (jag vet jag är omöjlig) men H&M bara är den butik som ligger mig varmast om hjärtat. Hittar alltid så fina saker där. Dessutom blev det tre fina ljuslyktor ifrån Zara Home (en annan butik jag diggar starkt). Dem har jag nu tänt upp inne i badrummet där ett rosa bubbelbad väntar. Fick små söta badhjärtan av mannen igår, såna där man lägger i badet så det luktar gott. De var jag ju bara tvungna att inviga ikväll. Sedan väntar lokalt vitt vin, räkor, majonäs, kokt ägg och baguette. Sweet Friday alltså!


Se vad vårigt, härligt vädret var på stan idag


Blir man inte glad av dessa fina blommor som slagit ut? Mycket såna här
planteringar runt omkring i stan.


Här är badhjärtanen som jag skall testa nu. Inköpta på Sephora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0