Morgonstund har guld i mun

Eller kanske inte? Visst är det lustigt att man alltid är lika trött när man vaknar oavsett när man vaknar i princip? Jag kan villigt erkänna att det inte är särskilt synd om mig som går upp runt halv nio på morgonen, eftersom jag börjar jobba först klockan tio, men tro för den sakens skulle inte att jag är pigg när jag vaknar! No, no. Trött som få sträcker jag ut mig i sängen, gnuggar mig i ögonen, jäspar och sedan stiger jag upp och öppnar jag fönstret för att känna på morgondoften och temperaturen ute.

Idag välkomnade solen mig i fönstret, så som den gjort oavbrutet i två veckors tid nu....och då vaknar man till så där underbart och kan inte sluta le :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad vacker du är, kvinna!!

Såg just inlägget om lakrits. Ni råkar inte ha en IKEA nära er där ni kan handla svenskt godis/lakrits? På IKEA här i Bryssel har dom IKEA shop, där man kan handla all sorts svensk mat!



kram!!

2011-10-04 @ 21:36:56
URL: http://linneaturner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0