Pintxosfredag?

Efter en segstartat morgon från min sida där jag blivit sittande med datorn, P3 Morgonpasset och frukosten liiite för länge så har jag nu äntligen börjat ta tag i dagen :) Okej, jag går fortfarande runt i mysbyxor, nattlinne och Vasses varma, goa kofta men jag har i alla fall börjat vika tvätten här hemma ;) Hjälp det får bli bättring och bot här snarast på disciplinen för om 2,5h är ju gästerna här!

 

Så nu skall jag svida om till nåt mer representabelt och trotsa det nedrans regnet. Måste ju handla hem lite gottigheter och frukost inför helgen. I kväll tänkte vi att det blir Pintxos till middag. Lika bra att kicka igång helgen med dessa läckerheter direkt, men då vill det nog till att det slutar regna för annars är det inte så roligt att ränna runt mellan barerna i gamla stan...

Hej hopp vi hörs i helgen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Maten ser god ut! är det fisk?

Jag vill också ränna runt kring barer! GUD så härligt det vore med en KALL ÖL och lite fint sällskap!

2011-10-28 @ 12:08:43
URL: http://linneaturner.blogg.se/
Postat av: Linda

Det där såg riktigt gott ut. Vad är det för nått?

Jag tror jag också vill ha tapas ikväll!



Pizzan är supergod. Finns hos telepizza om du vill testa :) den smakar typ hamburgare så jag tar alltid den när jag aldrig kan bestämma vad jag vill ha till middag, jättepraktiskt. 2 i 1 :)



Vad skönt! Vårat hus blir jätterått och kallt. Inte alls kul. Vi släpar runt dom där elementen fram och tillbaka men toan och köket är ändå värst. Det känns nästan som att det är varmare ute än inne.

2011-10-28 @ 17:56:13
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: JOHANNATY

Jag vet inte det var jag som sa ge mig mobilen till Jonatan och han slog på första bästa låt och hon somna. :) funka ikväll igen wiho :)

2011-10-28 @ 21:59:24
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0