Rysslandsturisten är välkommen hem!

Hörrni, äntligen fredag va? Fy bubblan vad gött. Idag kommer dessutom Vasse hem från sin Rysslandsresa och det ser jag väldigt mycket fram emot. Nog för att någon dag för sig själv kan vara trevligt emellanåt, men en hel vecka räcker och blir över tycker jag. Ikväll skall vi bara kramas, äta och dricka gott och så vill jag höra roliga reseberättelser från veckan i öst. Hepp!

 

Dags att bege sig mot jobbet som kallar på en trött och helgsugen koordinator. Bilden är för övrigt tagen igår när jag åt lunch vid bryggorna i hamnen. Vi har relativt varmt här fortfarande så att man klarar sig med bara en kofta och då försöker jag äta utomhus, men igår kom regnet som vi väntat på så länge. Med dunder och brak dessutom!

 

Grattis också fina pappa hemma i Göteborg som fyller år idag! Jag ringer dig ikväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå en sådan kurs gjorde jag förut men mycket mer än så blev det inte :) sminket ligger fortfarande i sin väska!



Haha vad jag skrattade åt ditt tidigare inlägg med barnen! Jag har alltid undrat varför folk inte SAMÅKER?!!!!

2011-10-08 @ 11:25:00
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0