Systemkameran har pimpats

Förra veckan klickade Vasse hem ett nytt objektiv till vår systemkamera. Objektivet är ett fast objektiv som skall vara bra för att bland annat fota porträttbilder och i helgen testade vi den nya teknaliteten. Jag är nog inte riktigt vän med den ännu och kommer nog behöva lite tid på mig att vänja mig vid att zoomen är borta...men Vasse tog några fina bilder som jag tänkte visa imon. Ja, tekniska prylar är väl inte min grej egentligen men det här med att fota tycker jag är riktigt roligt. Och jag tycker inte att man behöver vara så insatt i alla tekniska detaljer egentligen, man bara fotar på och märker efterhand vad som funkar liksom.

Tratten som jag kallar den tycker jag i alla fall är väldigt söt :) Ja, ni hör ju vad teknisk jag är. Vet inte ens vad den här tratten är för nåt på tekniska fackspråk...men söt är den för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0