Clementiner in disguise...

Tisdagkväll och jag känner mig rätt trött redan. Huja...många dagar kvar till helg! Idag har jag suttit större delen av dagen och rett ut gamla kvitton, fakturor och annan spännande arkivering som vi måste ta tag i senast fredag när månadsskiftet kommer. Kanske inte överdrivet roligt, men mycket hög tillfredställande faktor när man får ordning på papprerna ;)

 

Ni som undrar hur det gått med de där nedrans gröna paketen som jag gick en match med i fredags så befinner de sig just nu i London! Mission completed därmed, men det inte tack vare något budföretag inte. Det slutade faktiskt med att min chefs fästmö som åkte till London igår tog med sig alla paketen i sin resväska =D. Det gick trots allt att skicka paket med glas i på det andra postkontoret i stan visade sig igår, men det skulle bli alldeles för dyrt och ta alldeles för lång tid för oss. Så därför blev det som det blev.

 

Nu skall jag ta och klämma ett par såna här gröna, skönheter som ni ser på bild ovan. De ser ut som stora lime, men de är söta, goa, små clementiner. Vansinnigt smarriga.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad avundsjuk jag är på dig som får åka till Sverige|| Jag hoppas verkligen jag lyckas ta mig hem till jul.



5-6 Zara butiker var inte dåligt| Vi har nu "bara" 3 efter att 1 stängde ;D kommer aldrig handla Zara mer i Sverige. Bara i Spain.

2011-09-27 @ 22:39:26
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Trillingnöten

När jag såg dem tyckte jag de såg sura ut :) Men nu förstår jag att så inte är fallet :) Kul att du kikade in på min blogg! Jag kommer tillbaka!

2011-09-28 @ 08:16:50
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0