Sista inlägget här...ny blogg mina vänner!

Efter en tids funderande, noggrannt övervägande och ihärdigt knåpande har jag nu bestämt mig för att lägga mitt alterego Buba på hyllan, men till förmån för nåt nytt såklart. Jag slutar inte att blogga!

Det blir helt enkelt en ny, fräsch blogg som förhoppningsvis blir lite bättre, lite snyggare och lite vassare än den förra. Numera går jag under epitetet Spanienfrugan. Ett bloggnamn som jag känner bättre beskriver den blogg jag författar.

Detta eftersom det dels fanns ett uppfräschningsbehov av denna, gamla bloggen och dels därför att det kändes naturligt att väva in och ge mer plats åt det största som pågår i våra liv just nu. Nämligen det lilla pyret som växer och gror i magen så då börjar vi på ny kula med en ny blogg. Ja!

Detta blir sista inlägget på FromBubaWithLove för nu, kanske får den nytt liv en dag igen, men hädanefter hittar ni mig här!

 

"Vi ses i marshallens skugga. Amen" ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0