Sjukstuga på nytt

Då var det sjukstuga här igen då. Den här gången är det visst Vasses tur att dras med förkylningsbaciller. Stackaren. Han har kämpat på så gott det går i vårt som vanligt rätt fullspäckade schema när vi är hemma och hälsar på, men han mår inte så bra. Tur att vi i alla fall kan ta det lite lugnt på dagen idag. Soffhäng beställt!

I går blev det födelsedagsfika för Mikael (min systers sambo), middag med mormor och morfar och sedan en sväng till Linnéstaden. Där vi gick lägenhetssyn i en vacker tvåa som våra vänner Linda och Calle precis köpt. Jag är lätt avis på den höga takhöjden, de djupa fönsternischerna och den vackra stuckaturen som fanns i lägenheten! Efter inspektionen gled vi in på en bar och tog några öl tillsammans. Ja, alla utom jag då som festade loss på en Loka Naturell eftersom all juice i baren var slut. Jo, jo.

Nu skall vi försöka kurera Vasse inför kvällens tjej- respektive herrmiddag på stan som är inbokat. Det ser jag så himla mycket fram emot. Vi är 8 tjejer som skall träffas, äta gott och snacka skit ikväll. Nog lite av det bästa jag vet faktiskt och det är perfekt att kunna samla alla på en och samma gång när man är hemma så kort tid.

Nu skall jag krypa ner i den sköna soffan och läsa tidiningen (lyx!) i lugn och ro bredvid den här sjuklingen som redan ligger där. Vi höres!

Här ser sjuklingen dock inte så sjuk ut, bara trött och kanske lite galen ?!?

Bästa soffan ever när det gäller att hänga :)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch då.. Krya på han o ha så mysigt ikväll! Kram

2011-11-07 @ 13:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0