Vinterns räddning

En laddning handgjorda tvålar och diverse andra trevliga kroppsprodukter damp ner med posten förra veckan. Vem som gått loss bland dessa ljuvligt luktande godsaker att slänga ner i ett varmt bad eller peela ansiktet med? Äh, bara min smått metrosexuella man som tycker att "riktig" tvål och lyxiga kroppsprodukter är en mänsklig rättighet.

 

Älskade man. Vad jag skall njuta av fluffiga, varma, mangodoftande bad och mjukgörande krämer med sandelträ och jasmin i vinter. Tack för det!

 

Å när jag vaknat upp ur min tvål-, badskums- och krämpsykos i ett badrum belägrat av tjockaste Londondimma kanske det rent utav har blivit vår :)


Kommentarer
Postat av: Ditte

ÄLSKA LUSCH! snowfairy tvålen är helt underbar och doftar typ barbie-docka-parfym! Skit i att man är snart 30, det är gott ändå!

2011-11-10 @ 13:46:45
URL: http://tegelhuset.wordpress.com
Postat av: Sofia

Härligt med såna män =) Jag fick lite skäll för ett tag sen tat jag hade köpt en sån ful tvål till sambons badrum. Den var ju i papper, hur skulle jag kunna vet att den var blå? Men där fick jag ju lära mig att det tydligen spelade roll för honom också ;-)

2011-11-12 @ 18:03:32
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0