Det gula guldet i kastrullen

Kantareller skulle man ju kunna tro att jag pratar om, men nej, här åsyftas äggröran från himeln som jag sedan igår kväll jobbat upp sånt enormt sug (craving?) efter att jag bara var tvungen att laga mig en portion till frukost. Detta trots avsaknaden av den annars så obligatoriska gräslöken att hacka ner i äggröran här hemma. Det fick gå utan graslök, var bara tvunget att gå utan, för min kropp behövde äggröra. Nu!

 

Nu när jag smaskat i min hela härligheten och nöjt klappar mig själv på magen så tänkte jag kompensera detta frosseri med att gå ut och gå en långpromenad i oförskämt fint novemberväder. Förresten skulle inte ni gjort det samma om ni tittade ut och såg det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0