Bröllopsplanering i ny fas

Nu har det gått en vecka sedan jag kom hem till Göteborg igen. Veckan har bara svischat förbi, så förhoppningsvis går det fort tills den blivande mannen kommer om 5 veckor. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Sedan jag kommit hem har jag också blivit varse om att vårt bröllop verkligen börjar närma sig med stormsteg! Jisses, efter helgen är det 2 månder kvar till vår stora dag. Det känns som att det är dags för bröllopsplaneringen att komma in i sin nästa fas nu. Nu börjar det bli dags för att de där rosaskimrande, fluffiga bröllopsdrömmarna som man gått runt och burit på ett helt år faktiskt får inta en fysisk form.

Jag köpte med mig en hel del bröllopsgrejer ifrån USA. De har ett så mycket bättre och större utbud där på allt ifrån inbjudningskort, ringkuddar, silkesband m.m. Om man jämför med priserna på liknande grejer här i Sverige också så tror jag absolut att vi tjänat en hacka på att köpa det mesta sånt där över.

Så nu blir det till att pyssla, knåpa och skapa den närmsta tiden innan bröllopet, tur att det snart blir höstmörkt så att man bara kan gräva ner sig med sånt ;). Tur är väl också att jag har sån härlig familj och vänner som är beredda på att ställa upp i ur och skur, och med bröllopsbestyr. Annars hade jag fått sitt här själv med allt fram till vårkanten...


Syster hjälpte till att knåpa och fixa lite med bröllopsgrejerna igår kväll.
Visst undrar man lite vad det är hon gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0