Ett behövligt ansiktlyft för min blogg

Yes! Nu har bloggen fått sig ett rejält ansiktslyft tack vare syster S som hade stort tålamod med en förvirrad förstagångsbloggerska. Tack för hjälpen! Nu skall jag baske mig sitta ett tag med det här och se till att jag också lär mig hur man formaterar och så småning om fullkomlig äger det här bloggverktyget. Men jag skyndar långsamt...

Det känns mycket bra att vara hemma i Sverige och regniga Göteborg igen. Jag har träffats och umgåtts med familj och lite vänner, och försökt få lite sömn. Det senare har gått sådär. Att det är mycket kallare här än i Florida och att det inte verkar sluta regna just nu gör mig inte så mycket. Jag är mest tacksam över att få vara här igen! Tack Sverige =). Nu skall jag bara njuta av kasst väder, universitet utan avgifter och tacos på fredagar. Sen gör det förstås inget om solen behagar titta fram lite mer i september och om temperaturen höjs något så att jag kan ta mig det första doppet från en slät klippa någonstans. Det längtar jag efter!

Här kommer några bilder från dagens fotosession på stranden norr om Falkenberg, där mina föräldrar köpt sommarhus alldeles nyligen. Det är syster S, tillika duktig hobbyfotograf,  som har tagit bilderna.
Visst är hon duktig?







Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket syster! Det är bara roligt att hjälpa dig (fast du är kräsen). Ska bli kul att läsa din blogg nu!! :)

2010-08-23 @ 23:15:15
URL: http://parole.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara det bästa är gott nog! ;)

Tack för hjälpen igen.

2010-08-24 @ 14:46:17
Postat av: Ann-jeanette

Jag tycker att header-bilden blev väldigt fin.

2010-08-24 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0