Pirrig provning i eftermiddag...

Jaha, då har man satt igång med träning igen då. =) Idag har jag varit ute och joggat i vårt elljusspår och solen lös underbart i mitt ansikte. Igår hade jag och syster en bakis dag hemma hos henne efter helgens lyckade temafest. Okej, det blev middag på Max Hamburgerestaurang igår, men innan dess var vi faktiskt ute och promenade runt i Partille i nästan 1,5h. Inte illa så där dagen efter! Vi har också börjat smida planer om att köpa träningskort tillsammans så det skall bli änna slanka och snygga systrar i höst...;)

Annars ser jag mycket fram emot eftermiddagen då syster S kommer hit för att hjälpa mig prova min brudklänning. Wihii! Skall bli fantastiskt skoj att få plocka ut den ur bastun (som aldrig används i det här huset) där den förvarats i sin resegarderob sedan kalla vintern. Jag är inte speciellt orolig för att den inte skall passa, även om det gått 7 mån och jag har bott i ett av världens fetaste länder sedan dess. Hehe...men däremot hoppas jag att samma härliga känsla som när jag provat den innan kommer att infinna sig. Jag håller tummarna för att den skall kännas lika rätt fortfarande och att accessoarerna skall kännas som pricken över i:t. Spännande!

Nu skall jag inventera frysen här i huset där jag bor. Planen är att göra en veckomeny med goda, lätta recept som passar alla i hushållet. Så jag börjar helt enkelt i frysen för att se vad som redan finns hemma. Sedan blir det till att handla resten ikväll. Så nu beger jag mig in i kylan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0