Sälja eller inte sälja?

Jag måste erkänna att jag har lite problem att bestämma mig för vilka saker jag vill ha kvar från bröllopet och vad som jag skall sälja eller göra mig av med. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att försöka sälja den fina pälsboleron, så den ligger ute till försäljning på Tradera nu. =) Den känns det ju inte som att man kommer använda fler gånger i alla fall...Men vad göra men med allt annat? Har ju brudklänning, två par skor, tre par vita väskor, en håraccessoar, ett paraply, kaffekoppar, ja det var nog det som jag kunde komma på nu på rak arm åtminstone. Vad vill man spara egentligen? Har hela tiden varit lite anti att behålla sin brudklänning, jag menar när kommer jag använda den igen liksom? Hehe...men nu känns det bara som ett så stort projekt att sälja den och först måste den ju kemtvättas i så fall. Kanske bättre att låta den vara kvar och hoppas att man någon gång får en dotter som vill gifta sig i den? Men då är den väl förmodligen helt omodern. Suck, jag får väl ta mig en funderare på det där. Håraccessoaren har jag nog i alla fall bestämt mig för att ha kvar, den kan nog komma till användning fler gånger.
Nu väntar sängen....


Pälsen som nu säljs på Tradera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0