Rofylld julafton med fina klappar

Julen kom och julen gick, ja nästan i alla fall. Nu när annandagen är förbi så känns det lite som att julen är över, även om vi skall träffa miss Ländin imon och byta julklappar. Julafton var rofull, vacker, mysig och god. Jag fick massa fina saker i juklapp och framförallt fick jag och mannen en hel del pengar för att köpa oss en systemkamera som vi blivit lite sugna på. Den inhandlades igår på mediamarkt. :) Wohoo!!

Idag bjöds det fläsksteksmiddag på danskt vis hemma hos mormor och morfar. Både gott och trevligt. Hela stora familjen, som vi kallar den, var där. Alltså jag och mannen, syster S och sambo, mamma och pappa.:) Innan middagen blev det dock obligatorisk reashopping!! Alltid på annandagjul och alltid med mamma och syster S enligt tradition. Jag fyndade en vårjacka, stövletter, en sjal och en skön stickad tröja. Alltså en toppendag!




Obligatoriskt kort på systrarna framför granen


Dukat bord!


Mamma och syster S


Finaste morfar och jag


Momor var på glatt humör


Smarrig vinkokt skinka som mannen lagat, mums!


Paketöppning


Chokladasken i förgrunden...hehe...


Mannen fick bland annat en drös med böcker i julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0