Uppsats att skriva och ett hål i mitt hjärta

Nu är vi inne på tredje veckan med uppsatsen, om man räknar in metodveckan och det går såååå seeeeegt. Känns inte som vi kommit nån vart. Står fortfarande och stampar på ruta 1 el. 2 och ibland tar vi nästan ett steg tillbaka med. Suck. Tänk vad det skall vara svårt att hitta nåt att skriva om. Önskar att nån kunde ge mig en problemformulering och ett syfte här och nu så att jag kan sätta igång med nåt. Det här jädra snöovädret gör det inte heller bättre precis. Hoppas nu att bussen behagar komma på utsatt tid imon när jag skall ta mig in till skolan. Annars!!

Det är väl bara att kämpa på och låtsas som att jag inte har tandvärk, att jag inte har en lägenhet som jag måste få uthyrd VÄLDIGT snart, låtsas att jag inte ligger efter med uppsatsen redan och framför allt låtsas att jag inte har ett hål i mitt hjärta just nu. En tung tisdag med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Lotta

KRAM

2010-11-23 @ 21:01:21
Postat av: Buba

Tack, vännen. Den behövde jag =)

2010-11-23 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0