Hel igen

Nu är han här. Underbart! Gårdagskvällen och idag har bara varit så härliga. Skönt att ha en varm känsla i magen.  Skönt att känna sig hel igen. Och snart skall vi två bli ett. =) Det blev vi tydligt varse om idag när vi fick träffa prästen. Det var lite pirrigt och något overkligt att sitta och detaljplanera den vigsel som vi haft i våra tankar i mer än ett år nu. Prästen var väldigt lugn (oväntat?), hade ett mycket fast handslag och var faktiskt mycket trevlig. Så tji fick jag för mina tidigare förutfattade meningar. Alltid trevligt att bli positivt överraskad dock, det välkomnar jag!

Dagen avslutades med en kebabtallrik som Mr. Right längtat efter i över ett år, och jag var inte sen att övertygas heller...;)


Här är han! Fästmannen jag håller av =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0