Inget Skåne, men en möhippa att minnas länge!

Helgen som gick bjöd inte på en mysig helg i Skåne som jag skrev om här i fredags. Istället blev det en helt fantastisk, galen, mysig och rolig möhippa för mig! Jag var helt "off guard" när jag fick mitt första julkort för helgen, på fredag eftermiddag då jag packat väskan och åkt till Chalmers för att hämta upp blivande mannen. På julkortet stod att jag skulle ta mig hem till syster S (tomtenisse för helgen) och att julen nu var här. Hehe...så började alltså helgen då vi firade att Fröken Pihlström snart blir Fru Chis.

Jag hade svårt att fatta först att jag inte alls skulle åka till Skåne och möhippan som jag inte hunnit tänka på nu det senaste faktiskt var här! Men när det väl sjunkit in och jag fått nån öl och nåt glas vin så kände jag mig toksugen på allt vad helgen kunde tänkas erbjuda. Temat för möhippan var jul, eftersom jag älskar allt som har med julen att göra, och min egen gamla paketkalender blev en central pinal för helgen, som jag bar runt på mest hela tiden.

14 av mina finaste vänner var med och förgyllde helgen och jag känner mig så evinnerligt tacksam för världens bästa möhippa. Men också för att jag har så många fina vänner som jag verkligen håller av. Det är svårt att säga vad som var helgens verkliga höjdpunkt. Allt var ju så kul. Så champagnefrukost, poängpromenad, irländsk julafton, straffläggning, julbord, relaxhäng, trerätters middag, paketöppning och en ösig utekväll får nog dela på utmärkelsen. Tänk att mina vänner kan planera och fixa minst lika bra som orginalet. ;)


Här står de fina uppradade


Galenskaperna har börjat!


Myspys i stugan


Fler som var med och mös


Lördagmorgon i min fina slöja!


Härlig frukostbuffé med bubbel, the way we like it!


Nu hugger vi in!


Mm...frukost


Redo för dagens utmaningar i min egen designade outfit!


Poängpromenaden avklarad i den fina solen


Irländsk julafton


Straffläggning


Bubbeltime!


Blubb, blubb....blubb, blubb...


Jag får försöka mig på att vara konstnär...


Smarrig middag i långbord


Humöret är på topp!!


Festen tar vid på riktigt


Härliga vänner som bjuder på sig själva


En bestämd Stina


Så äter vi igen ;)


Julklappsöppning för mig


Alla tittar snällt på...


And the party goes on!


Hehe...


Partypinglan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0