Bara för att jag vill, bara för att jag är värd det...

Är så jäkla omotiverad till att plugga idag. Hade verkligen tänkt att sitta ett par timmar på dagen idag och läsa till min tenta i ekonomistyrning om exakt en vecka, men tyvärr har jag ingen motivation idag. Istället har jag mest segat mig, köpt godis, skrivit lite på festprogrammet och  kollat på tv. Väldigt skönt, men väldigt icke produktivt i studiesyfte. Nåja, jag får ta igen det imon kväll istället och under nästa vecka.

Ikväll har jag bara en sak jag vill göra nämligen. Åka ut till Hingen Island och hänga med underbara miss Lääändin. Vi skall drick rödvin och äta tapas, like in the good old days. Gött! Jag packar mig en väska snart och checkar in på pensionat Guldpokalen för en natt, bara för att jag vill, bara för att jag är värd det.


Nåt sånt här hoppas jag att vi smaskar på ikväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0