Blommor, lite mer blommor och just det....blommor!

Eftermiddagen/kvällen spenderades på Blomsterlandet där det pratades, blommor, blommor och mera blommor! Man skall visst ha en brudbukett också när man gifter sig....jasså? Av någon anledning är det just det här med blommorna som jag har haft tveklöst svårast att bestämma mig för genom hela bröllopsplaneringen. Däremot gick det på ett kick att bestämma meny, klänning och håraccessorar. Det märks kanske vad jag är mest intresserad av...;)

Det är ju inte bara vilka blommor som skall bestämmas, sen skall det ju väljas form, färg, omfång och stil också. Dessutom skall man lyckas välja blommor i rätt säsong med. Kan ju villigt erkänna att jag hade spanat på en och annan blomma som bara finns på våren/sommaren...Nej, blommor kommer nog aldrig bli min starka sida. Jag tog med mamsen som smakråd också, men hon bytte åsikt var 5 minut kändes det som....så hon hade nog också svårt att bestämma sig...hehe...

I alla fall kändes det otroligt skönt och väldigt tryggt när vi gick därifrån. Nu har jag lämnat över hela ansvaret till den duktiga floristen (som jag känner sedan innan). Hon är så gullig och jag har sett buketter hon bundit innan. Jättefina verkligen! Så hon har mitt fulla förtroende att smycka vårt bröllop med helt enastående blomarrangemang. Dessutom skall jag få se en liten provbukett innan...det ser jag fram emot!

Här får ne se några brudbuketter i vitt skilda stilar, bara för att illustrera hur mycket man har att välja mellan! Galet, jag säger Galet!







Psst...ingen av dessa bilder ser ut som den buketten jag valt....hihi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0