Ett bakslag...till slut.

Jag har tänkt både en och två gånger att vad smidigt det har gått med bröllopsplaneringen ändå. Det mesta har flutit på rätt bra när vi väl bestämt oss för vad det är vi vill ha. Det är nästan så att jag har tänkt att det har gått lite för enkelt och att snart måste det ju komma ett bakslag. Idag kom det. =(

Bandet som vi hade bokat upp för att spela på festen har fått förhinder och har därför bokat av. Neeeej! De som verkade vara så duktiga och som dessutom kunde spela allt från pop/rock till schlagers och balkaninspirerad musik. Det är väl bara att inse att de kanske var lite för bra för att spela på vårt bröllop. Nu har de istället bokat upp två andra gig den helgen, som betalar summor vi kan se oss om efter i stjärnorna. Inte mycket att göra, men likväl verkligen synd.

Nu hoppas jag att vår musikansvarige (ja, vi har en sådan) kan lyckas skaka fram ett nytt band som kan underhålla oss. Men nu är det bara 4 veckor kvar så det kan ju bli tajt om tid....men jag håller tummarna för att det skall lösa sig till det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0