Hurra Hurra för världens bästa!!

Det är visserligen många i min umgängeskrets som jag tycker är värda titeln världens bästa, men när jag skriver "Hurra Hurra för världens bästa" just idag, så tänker jag inte på någon annan än den underbara blivande mannen. Idag blir han 33 år ung och jag har självklart ringt och väckt honom med skönsång. Lite jobbigt var det bara att behöva vänta ända till kl.14 på eftermiddagen innan jag kunde ringa...men då var ju klockan 8 på morgonen där, så jag kunde ju inte ringt så mycket tidigare. Men gissa om det kliade i fingrarna hela förmiddagen. Jag ville bara slå den där välbekanta sifferkombinationen och få gratulera den jag håller så mycket av. Synd bara att den stackarn fortfarande är krasslig i halsen och låter som en skadesjuten sånsk kråka, men jag hoppas att han ändå får firat sin dag lite grann. Grattis min hunk ;)


Här är en bild från när vi bodde i Orlando...mysfrukost på Starbucks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0