Kavaj till dam modell äldre och mer lull-lull

Efter en megalång dag i skolan där vi suttit och försökt sy ihop vår inlämningsuppgift som skall in i morgon kl.11(och den är fortfarande inte klar), så mötte jag iaf upp mamsen, papsen och farmor istan. Uppgiften för den sena eftermiddagen bestod i att försöka hitta lämplig klädsel för den äldre damen att trivas i på bröllopet. Vi lyckades okej med uppdraget, men det finns ju en del lösa trådar kvar om man säger så. Allt vi fick tag på var en kavaj. Visserligen en väldigt fin kavaj som satt som en smäck, men med den skall vi nog kunna bygga en fin brölopsfestoutfit vad det lider. Nu skall det bara till ett par byxor och en vit blus också, sen blir Farmor snygg som en ärta. =)

Själv köpte jag lite mer lull-lull (lånat ord ifrån Simon och Thomas från TV3) till bröllopsfesten. Känns som jag inte köpt nåt annat än saker till bröllopet  sen jag kom hem. Men, men....once in a life time....ser dock fram emot att få lite mer pengar på fickan till annat när bröllopet är över...


Dagens lull-lull inköp. Men jag bjuder bara på en smygtitt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0