Morgonstund har guld i mun...

Imorse var jag uppe med tuppen och körde mamsen till tåget. Sedan gick jag inte hem och la mig i den gosiga sängen igen, trots att jag hade en föreläsning som började först kl.13. Nejdå, jag tog på mig träningkläderna och grabbade tag i ett par gåstavar. Underbart var det att få andas in lite tidig morgonluft runt Prästtjärn samtidigt som jag lyssnade på Lena Olvings (vice vd på Saab) sommarprogram i P1. Det är fasiken helt perfekt att lyssna på en sommarpratare som man laddat ner till mp3 när man är ute och promenerar. 45 min bara flyger förbi! Väl hemma efter promenaden tog jag mysfrukost i soffan framför Nyhetsmorgon. Det händer inte ofta kan jag säga. Skönt!

Annars är jag lite störd över att jag skickat iväg två bröllopsplanerings relaterade mail för ett par dagar sedan och ännu inte fått nåt svar. Grr...går ju inte att gå vidare med sakerna om jag inte får nån info tillbaka. Men, det kommer väl...Fick i alla fall prata med en kille från bandet som skall spela på festen igår. Kändes bra att får stämma av lite. Kan ju dock erkänna att jag inte riktigt vet hur de skall få plats på scenen i festlokalen som är rätt liten. Bandet består av hela 7 stycken medlemmar nämligen. Jisses är inte det typ en halv orkester?? Ja,ja...om inte annat kommer det åtminstone finnas ett band som spelar på festen, men det kan ju hända att bruden får gå osminkad och att ingen tårta kommer att serveras om inte jag får svar på mina mail snart!


Så heter bandet som skall spela på festen. Har hört att dem skalla vara
riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0