Dagens dubbelpremiär

Wiiee, idag har jag lyckats med en dubbelpremiär i träningsväg! För första gången så tog jag mig ner till stranden under min joggrunda. Bah! Hur underbart var det inte att jogga på en hårt packad strand med solen i ansiktet och vågorna som slog in. Ljuvligt! Varför har jag inte gjort detta innan? Synd att jag inte hade en kamera med så att jag kunde visa er hur fin förmiddagen var på stranden. Haha, jag får bli som hon i filmen "Yesman" (Jim Carrey) som vi såg för andra gången härom dan av en händelse. Ni vet den där tjejen som leder en jogginggrupp som joggar kl.06 på morgonen och fotograferar samtidigt.


Tjejen från filmen som jag pratar om...

Premiär två för dagen i träningsväg var att jag lyckades jogga i 45-50 minuter. Så stolt!! Var ute totalt en timme i förmiddags och stannade vid övergångställen och vilade kort någon gång på vägen bara. Det ni! Jag är på gång ;)

Nu skall jag gå och handla mat och sedan blir det nog lite parkhäng på en filt för min del tror jag. Så himla fint väder ute och ca 20 grader.


Så här ser jag ut idag. Ser ut som jag har en begynnande dubbelhaka på bilden, men jag skyller på att kortet är taget lite nerifrån ;) Hm...tycker det är svårt att ta kort på sig själv med självutlösaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0