Tack, tack för de fina presenterna

Måste visa vilka fina presenter vi fick av våra gäster när de var här. Några saker hade vi beställt, men några överraskningar lurade också i resväskorna hos våra besökare. Glömde såklart att ta kort på allt fint, men vi blev i alla fall jätteglada för allt. Snälla bröderna B. W. hade med sig Gustavskorv från Falun, som vi tycker så mycket om, och två tuber med tomatpasta på tub, som inte finns att få tag på här. Förrutom snus till Vasse då :) Fina Syster S hade en ask med lyxiga Macarons med från Paris och även hon en stock snus som hennes sambo fraktat till Paris för Vasses skull. Tyvärr hade Macaronsen smashats lite i resväskan och sedan lyckades jag tappa ut dem ur kylskåpet också så att de smashades lite till....men de var jättegoda ändå :) Linda hade med bearnaisesås som vi hade beställt, 6 påsar med tacokrydda och tre fina påskägg till oss utländssvenskar fyllda med godis och nötter. Sedan hade hon också med en förtidig födelsedagspresent till mig som bestod av ett läckert strandpicknickset som jag och Vasse kan ha på våra dater på stranden här. En jättefin present tyckte jag och som dessutom var något vi verkligen behövde. Tänk vilka fina vänner vi har som gör sig sånt besvär för oss. Tack, tack än en gång.


Två kylväskor i bra storlek, kylklampar, påskiga servetter och snygga plastbestick
gömde sig i paketet.


Och den här fina strandväskan!


Här skall ätas tacos vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0