Fredagsmys här

Fredagsmys!! Bara mannen som saknas. Pratade med honom i telefon nyss och han skulle packa ihop sig och bege sig hemåt sa han. Bra det. Man får hålla koll på de där vetenskapsmännen. Rätt var det är så är de uppslukade av något mycket viktigt problem och glömmer tid, rum och fru ;) Nu skall vi snart fira helg här hemma och imon är det faktiskt hela 6 månader sedan vi sa ja till varandra i den där fina, vitkalkade kyrkan på toppen. Fantastiskt. Tänkte på den fina dagen vi hade den 30 oktober, både en och två gånger idag när jag följde på det brittiska kungabröllopet. Tänk att man är så lyckligt lottad som har hittat en så fin man att älska! Underbart.


Kommentarer
Postat av: johannatysitalien med lilla Ciara

Ja visst är det underbart :) och vilka äventyr dom drar med oss på :D

Tack, men varje dag har jag ett bråk med mig själv om denna dumma träning, ska jag eller inte.

2011-04-30 @ 10:07:09
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0