Godmorgon Fru Sömntuta

Idag var jag bara så sjukt trött när Vasses väckarklocka på mobilen ringde så jag kände att det fanns inte en chans att jag skulle orka ta mig upp. Helt slut i varenda muskel kändes det som. Slö. Lealös. Vasse kände det nog på sig också och frågade om jag ville sova vidare. Och JA det ville jag. Han fick äta frukost själv i köket innan han gick. Sen sussade jag sött till kl. 10!! Herregud vad skönt det var. Går annars alltid upp med Vasse på morgonen för jag tycker det är så mysigt att äta frukost tillsammans och så kommer man upp i vettig tid.

Misstänker att min kroniska trötthet i morse berodde på mitt galna träningspass igår kväll. Körde att program från BODYROCK.tv som hette "Tight Cheeks Workout" som var sjukt jobbigt får lår, rumpa och bål. När det var slut så gav jag mig ut på en liten löprunda som avslutning och när jag vände hemåt så kändes benen som tunga stockar jag drog efter mig. Riktigt tufft, men samtidigt så skönt! Ibland känner man bara för att pusha på och köra järnet helt enkelt. BODYROCK.tv är förövrigt den där sajten som jag pratat om innan som Vasse hittade och har tränat efter ett tag nu. Den är inte dum alltså. Det är sjukt vältränad kvinna som lägger upp en "Workout" om dagen med instruktioner och videofilmer där man ser henne köra passet. Massa bra tränings- och kostråd, forum m.m. Kolla in den om ni är sugna på lite effektiv hemmaträning!

Nu sitter jag i alla fall i sängen och njuter av en stor frukostbricka. Så ljuvligt! Älskar goda frukostar! Har faktiskt ett talesätt som lyder: Frukost är den bästa måltiden på dagen, efter lunch och middag :)

Ha en fin dag!


Frukostbrickan på behändigt avstånd från datorn :)


Nyvaken




Kommentarer
Postat av: V

Hmm...jag kan säga att min frukost som inte alls ut som din gjorde!

2011-04-27 @ 17:38:30
Postat av: johannasitalien

Ja d är roligt men snart är de dags för dom att åka hem och det blir alltid så sorgligt då :( Vad har ni för väder nu? :)

2011-04-27 @ 22:14:12
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0