H&M i mitt hjärta

Igår hade jag bara en sån härlig dag. Började med frukosten i sängen som jag skrev ett inlägg om här på bloggen. Sedan kom solen fram på eftermiddagen och jag gick ner på stan en stund. Gick till Sephora och köpte en nagelfil i glas, som jag tycker är de absolut bästa! Dels för att de är så lätta att göra rent efteråt, men också för att jag har smått fobi med de där varienterna i sandpapper. Ryser i hela kroppen när jag tänker på dem. Har haft en nagelfil i glas innan, men den försvann mystiskt. Så nu är jag väldigt glad över att ha hittat en ny!

Efter det blev det en tur in på Pimkie där jag provade några klänningar, men inget som kändes fantastiskt bra. Så då fick det bli ett besök till min ständiga trotjänare som alltid levererar: H&M. Det är lustigt att jag alltid hamnar där. Vi har en hel del andra trevliga butiker här i San Sebastian där det finns mycket fint och prisvärt med. Men det är mer själva grejen att på H&M kan jag gå in och ALLTID hitta något som jag verkligen vill ha. Har ju jobbat på H&M innan också så man kanske har blivit lite skadad, fast jag var ju ett stort fan av kedjan innan jag började jobba där också. H&M i mitt hjärta helt enkelt och tack för att vi har en butik här. För vi har faktiskt bara en.

Gårdagens inköp fick bli min påskpresent ifrån mamma och pappa som hade varit så snälla och skickat ett elektroniskt påskägg rakt in på mitt konto i helgen ;). Blev sjukt nöjd med långklänningen, solbrillorna, tygskorna och det nya rouget som inhandlades. Tack, tack.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0