Ljuva dagar

Nu har jag syster S här på besök och då finns det inte så mycket tid till att blogga...Vi har haft det riktigt trevligt sedan hon kom i söndags eftermiddag. Vi har promenerat mycket, ätit glass, legat på stranden, tittat på kort, druckit vin m.m. Supermysigt med lite kvalitetstid tillsammans. Nu har vi precis ätit frukost och snart skall vi gå ut på stan en sväng. Tänkte strosa runt lite i Gros och titta i butiker, inhandla sprit, kolla in surfboysen på stranden och sedan blir det pannkakor till lunch. Planen är att lägga sig på stranden i eftermiddag om vädret beter sig ungefär på samma sätt idag som igår. Igår kväll hade vi 21 grader kl. 21.30!! Helt sjukt härligt. Vi tog en lång kvällspromenad längs med vattnet i bara linne och tunn kofta och han precis se det sista av solnedgången. Vackert. Imon eftermiddag/kväll kommer resten av påsksällskapet. Sweet!!


Vasse blev väldigt glad för en stock snus som gömde sig i Syster S resväska


Fina Syster S


På stranpromenaden. Gillar min hållning...hehe...skyller på att Syster S är
så kort så jag tror jag försöker komma ner till hennes nivå.


Stiliga mannen var också med på promenix, såklart.


En fin kväll vid la Concha


Vid MiraMar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0