Ny design!!!

Okej, nu är jag nästan så stolt att jag är på väg att spricka. Har suttit hela kvällen och fixat en ny design till bloggen och nu är den klar! Visst blev den fin? Har velat få en uppdaterad design ett bra tag nu och hade egentligen tänkt tvinga kära syster S (tillika datornörd) att fixa en åt mig. Men så kunde jag inte riktigt vänta. Ville ju ha en ny design NU som bättre passar in på vårt Spanienliv vi lever numera. Sagt och gjort. Själv är bäste dräng ;) Aaahh, känner doften av ny fräsch bloggdesign när jag andas in och skriver detta första inlägg i ny spansk anda :)

Ikväll lagade mannen supergoda hamburgare inspirerade av favorit hamburgestället i Florida, Five Guys. Jag stod bredvid och assisterade medan det förbereddes, hackades, sköjdes, tallrik på tallrik togs fram och stekpannorna åkte in och ut ur ugnen. Himla gott blev det!! Hemmagjorda hamburgare och ny bloggdesign=En härlig avslutning på veckan helt enkelt.


Smarriga ingredienser...


In action!


Skål då :)


Mm, gott!!


Klara att vräkas!


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Det vart ju superbra! :) Duktig du är! Hamburgare såg inte helt fel ut. Mumma!

Stort tack kära du och desamma!

2011-04-09 @ 21:58:17
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0