Royalist javisst!!

Eller ja, kanske inte....jag försöker i alla fall se spektaklet i London men det blev tvärnit direkt imorse när jag i gryningen suddade min ögon för att se SVT:s livesändningar från Gomorronsoffan på datorn. Tydligen kan man inte se dessa utomlands på grund av rättighetsproblem...bläääähhh. När vi bodde i USA gick det utmärkt att se det svenska kronprinsparet gifta sig, men nu är det väl så att SVT köper in bilderna från England och därför kan man inte se det här i Spanien. BBC:s live sändningar får det bli istället om de nu funkar....men det tror jag. Än så länge är det bara massa inspelat material, men jag tror att det kommer live sedan när det börjar hända saker i London. De ligger ju en timme "efter" svensk och spanskt tid också. Här äts det i alla fall croissant med creme cheese och marmelader och dricks åtskilliga koppar te. Tror det kommer gå åt några liter idag. Tur att man inte har nåt jobb att gå till ;)


Här är de trolovade. Hon är ju grymt vacker och elegant. När det gäller honom
så tycker jag däremot att det finns övrigt att önska. Men så är han ju också prins...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0