Sköna Bönans födelsedag!



Idag fyller denna underbart sköna böna år och jag önskar så att jag vore i Göteborg nu och
kunde få fira damen. Linda min Linda, som jag brukar säga. Jag vet att du är väldigt mångas
"Min Linda", men jag är så otroligt glad över att få ha dig i mitt liv. Du har lärt mig hur man dricker
väldigt många öl under en kväll, hur man diskar bäst, hur man händigt hemmafixar, hur man på bästa manér shoppar billigt som dyrt och lämnar tillbaka det så smidigt veckan efter när man ångrat sig.

För att bara nämna några saker. Men mest har du lärt mig att skratta och gråta, att ta livet med en klackspark. Tack för det fina vän.

Kommentarer
Postat av: Lotta

AH, vilket fint collage.. DU är duktig du! Kram

2011-04-07 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0