Snopet

Snopet nog så blev det inget möte med representanten från TalenHouse idag. Vi hade bokat tid kl. 13.30 i eftermiddag och jag hade tänkt att slinka in på Arbetsförmedlingen med mina nya papper också. Både Arbetsförmedlingen och stället där jag skulle träffa representanten ligger i närheten av universitetet där Vasse jobbar, så jag hade tänkt att gå med honom till jobbet nu i morse. Men efter frukost, när jag var "färdig stylad" och klar så såg jag att de skickat ett meddelande till min mobil att representanten var sjuk. Ja, ja...jag fick en tid på torsdag förmiddag istället så det är ingen ko på isen, men ändå lite snopet. Nu sitter jag här hemma vid datorn i finkofta, smink och fräscht hår istället och känner mig vacker när jag bloggar ;) Inte helt fel det heller dock. Man blir lite kass på att "göra sig fin" emellanåt när man inte har nåt planerat för dagen direkt.



Tänkte gå och handla mat nu. Igår var vi lite lata och orkade inte laga nåt så att det blev matlåda till oss idag. Vi köpte köttfärs och lite frukostmat på delikatessen här nedan, som till vår stora förvåning hade öppet på en söndag! Hm, gissar att vi aldrig annars är uppe tidigt nog för att handla i butiken på Söndagar, för vi har aldrig sett den öppen innan. Till middag blev det därför en repris från fredagen eftersom vi hade så mycket tillbehör över....ooops we did it again! En MEGA-hamburgare som smakade mumma även igår :)


Oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0