En sida som jag får krupp på!!

Det här är förmodligen en av de sidorna jag är allra mest trött på just nu och ja kanske får jag faktiskt en släng av krupp också varje gång den hoppar fram framför min nuna. Alla tv-kanalerna som har en playsida på nätet har en massa program som man helt enkelt inte kan se ifrån utlandet. Och jag behöver kanske inte säga att det oftast är de ROLIGA programmen som man naturligtvis inte kan se....grr!!! Just denna gång försökte jag se första avsnittet av serien The Kennedys som sannerligen verkar vara en serie i min smak! Första avsnittet gick tydligen i helgen, så lycko er som kunde se det.



Nu kollar jag istället på en dokumentär om mänliga konstsimmare på SVT. Rätt underhållande faktiskt ;) Så med andra ord har jag inget viktigt alls för mig idag. Skönt det. Middagsmaten är inhandlad. Jag tänker servera en wokad biff med sesamfrön, grönsaker och oystersås. Till det vildris. Har förresten glömt att nämna för dig Pappa att jag lyckats döpa om dig sedan jag flyttade hit. I mina papper ifrån Polisen där mitt spanska personnummer står så heter du enligt dem numera HOHNNY. You like?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0