Välkommen, välkommen hit

Säger vi till fyra härliga, resfebersjuka själar som anländer till San Sebastian i eftermiddag och kväll!! Mer besök väntas alltså idag och det är bara roligt! Vaknade hur enkelt som helst i morse när Vasse skulle gå till jobbet bara för att jag visste att vi väntade fler besökare idag. Nu har jag hunnit med att fixa mannen en matlåda, ätit frukost, satt i gång en maskin tvätt, bäddat sängen och börjat plocka bland saker och ting. Nu skall vi bara gå och handla x2 och sedan köra ett varv med dammsugan och svisch har vår rymliga lägenhet förvandlats till ett mysigt pensionat :) I bakgrunden spelar nu en bland cd som jag laddat min ipod med. Cd:n är från Hemsedalsresan som vi gjorde år 2006, goa minnen till dessa låtar!!

Igår hängde vi i soffan och såg några avsnitt av Modern Family, denna underbara serie, efter att vi smällt i oss en riktigt god middag. Jag och Syster S var sugna på greksallad, men vi var i två olika mataffärer utan att hitta fetaost, så det fick bli en sallad med mini mozarelllabollar istället. Vasse ville som vanligt ha kött, så han åt entrecotte och vi slog till på oxfilé. Mm...den bara smälte i munnen! Som pappa brukar säga när han har det riktigt bra: "Må detta vara den sämsta dagen i våra liv" Så kände vi igår när vi åt middag :)

Jag får se om jag hinner med att uppdatera bloggen mellan påskhelgens aktiviteter. Vädret verkar trots allt skärpa till sig lite, så räkna med att vi kommer hålla till på stranden. Imon kväll har vi också bestämt att vi skall ta med hela gänget till en Sideria utanför stan. I övrigt är det inte så mycket planerat....faktiskt....när det gäller mig ;) Vi tar det som det kommer. Hoppas ni får en gör gó påskhelg, för det skall vi ha. Så det så. Hasta luego!!




Gårdagens middag. Min man kan det här med kött va...:)


Myspys i soffan


Riktig fullmåne över San Sebastian igår...




Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar er alla en riktigt härlig och kul påskhelg! Jag håller tummarna för att vädret blir riktigt fint både här och där. :) Stora kramen!

2011-04-20 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0