Brakfrukost och softing!

Ligger som en padda i sängen med datorn i knät och tar igen mig lite. Har precis ätit en sen lunch, kanske inte så konstigt när man åt en riktig brakfrukost i morse ;) Var jätteseg på spanskalektionen idag, men gjorde ändå rätt bra ifrån mig tycker jag. Nu tänker jag softa här ett tag för at orka med kvällen också. För då vankas först middag i gott sällskap och sedan skall vi ner en sväng till gamla stan där det är stor folkfest ikväll! Det kommer nog bli hur kul som helst, men just nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Hej nästa avsnitt av "Empire Boulevard" som jag börjat titta på nyligen.

Brakfrukost för en väldigt hungrig person ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0