Bye, bye babe!

Nu har mannen lämnat stan och då dansar jag på bordet. Nja, kanske inte riktigt. Sitter i den goa fåtöljen i lägenheten och lyssnar på regnet som faller utanför. Mysko, kl. 09 i morse när jag vinkade av Vasse vid bussen så sken solen. Typiskt San Sebastian väder!

Gårdagskvällen på Siderian blev himla lyckad och vi åt verkligen så att byxorna nästan sprack på riktigt! Och många var vi också. Visade sig att vi blev ett sällskap på 14 pers. Så vi fick åka i 4 taxibilar dit ut. Jag skall visa lite bilder från kvällen när Vasse kommer tillbaka på fredag igen, för kameran med alla bilderna skickade jag med honom till Polen :)

Mitt dagsprojekt består annars av att promenera ner till stadsdelen Gros och handa cocosmjölk i någon av kinesaffärerna där, som jag kallar dem. Mer politiskt korrekt vore väl att kalla dem de asiatiska butikerna ;) Sedan skall jag i eftermiddag laga en stor thaiwok med röd curry som skall få föda mig de närmsta dagarna. Gott skall det bli!

Imon är planen att gå en vandringsstrapats med lite vänner. Vet faktiskt ingenting om utflykten annat än att vi skall ta en buss från någonstans till någonstans, sedan vandra från detta någonstans till någonstans och äta lunch på vägen. Haha. Kl.10 skall jag vara redo i vandringsoutfit och med packningen klar inför den 3h långa vandringen. Det skall jag nog klara av.

Trevlig helg önskar gräsänkan!

Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

sv: tack! ja, jag har varit där någon gång förr, jag tycker det är kul för annars känns det mest som att det mesta inom bloggvärlden handlar om mode och dagens outfit :)

2011-08-27 @ 10:52:53
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: My heavenly life -Johanna

Sv: Hej vad skoj! Grattis till er med! Tusen tack för tipset skall jag absolut kolla upp! =)



Låter som att du får en härlig dag! =)

2011-08-27 @ 11:25:20
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Linda

Jaha, jag tänkte att han kanske kunde lite mer eftersom att han bott där längre :) ni får lära av varandra istället i september! :)



vad kul med vandring! här är det alldeles för varmt fortfarande för sådana roliga saker. Supertrist!

2011-08-27 @ 16:50:04
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0