Hemmafru Chis i 8C blir inte långvarig hon!

Fick besked via mail idag att tjänsten som Studio Coordinator på företaget San Sebastián Food är min! Jag fick alltså jobbet som jag blev intervjuad för i fredags. Vilken lycka!! Ser väldigt mycket fram emot att få sitta vid ett skrivbord på ett kontor snart igen och få gnugga geniknölarna lite framöver! Yeey! Inte för att en hemmafru inte får gnugga geniknölarna i mellanåt, åh nej så fördomsfulla skall vi inte vara, men det här blir nåt nytt och annorlunda det. Tror baske mig att det kan vara så att det mycket snart kommer att börjas skrivas ett nytt kapitel i mitt liv till och med. Jo, jo detta har potential mina vänner!

Den här hemmafrun kan snart räkna sina innestående sovmorgnar på en hand här hemma, för troligtvis börjar jag nya jobbet redan på torsdag denna veckan. Hihi. Nåja, så värst tidigt kommer jag i och för sig nog inte att behöva gå upp ändå för arbetsdagen kommer inte börja förrän kl.10, men ändå. Tänk att jag väldigt, väldigt snart har ett jobb att gå till, här i San Sebastian. Galet, tokigt, gôrskôj!!

Det blir till att börja med ett internship under tre månader där jag dels får chansen att visa vad jag går för och dels kommer få, vad jag uppfattade, som en rätt rejäl utbildning i mat och vinkunskap. Olala! ;) Sedan är tanken att detta internship skall ovandlas till en mer fast tjänst nångång innan jul där uppgifterna förmodligen kan komma att utvecklas än mera. Ja, riktigt spännande känns det!

Imon, tisdag, skall jag dit och skriva på kontraktet och vi skall diskutera lite formaliteter. Det här kan alltså bli en mycket intressant vecka med min intensiva språkkurs inkluderad!

Här har ni min nya arbetsplats!

(Bilden är lånad från företagets hemsida)


Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS SYSTER!!!!! Så kul att du fick jobbet!! Vi får Skypea när jag kommer hem på tisdag!!

2011-08-29 @ 10:22:32
Postat av: Linnéa

Vad KUL! Grattis till det nya jobbet :)



Kram Linnéa

2011-08-29 @ 16:39:16
URL: http://linneaturner.blogg.se/
Postat av: Sofia

Stort grattis! Lite läskigt det där med att börja nedräkning för sovmornar ;-)

2011-08-29 @ 16:55:50
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Anonym

Men FAN va kul! (ibland måste man få svära lite, bara för att understryka exakt hur pass roligt och bra någonting faktiskt är!) Det här får du berätta mer om! Grattis grattis grattis!

2011-08-29 @ 18:26:53
URL: http://tegelhuset.wordpress.com
Postat av: Linda

SUPERSTORT GRATTIS. Gu vad spännande :) det där kommer nog gå galant.



du får säga till om det är nån spanska du behöver lära dig fort som jag kan hjälpa dig med :)

2011-08-29 @ 21:35:52
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Kim

MEN GRATTIS!

Låter som ett riktigt roligt jobb, ser fram emot att höra mer om det.

2011-08-30 @ 10:14:32
URL: http://tantrussinsbak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0