Lite av det goda i livet

Såna här kvällar ger verkligen guldkant i tillvaron. Är en riktig sucker för ost, och för vin med för den delen ;) Köpte en väldigt trevlig färdig ostbricka i vår delikatessbutik med 5 sorters ostar från olika delar av Spanien. Lite kul. Den godaste enligt mig var lustigt nog osten från Baskien :) Partisk, vaddå? Eller också har jag bara vant smaklökarna vid den Baskiska fårosten numera. Nåväl, en riktigt trevlig torsdagskväll i soffan blev det i alla fall. Jag slösurfade med datorn och Vasse kollade på fotobll på sin dator. Lagom socialt och väldigt hög mysfaktor. Det är äktenskapets melodi numera det ;) Ikväll bär det ut på den obligatoriska fredagsdrinken med våra vänner och imon förmiddag skall vi bjuda på brunch här hemma. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag var aldrig in på guggenheim men jag gick förbi det. fantastisk byggnad.

Ja det blir lätt så. Vi har en super gullig liten by här borta som heter Ronda. Jag älskar stället och tar alla dit så nu har man tom en runda man går. Lite väl kanske haha men Bilbao är nog värt att besöka mer än 1 gång.

2011-08-19 @ 21:14:27
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Hemmafru i Florida

oh aslskar ost!!! du far dela med dig (skojar)

var i florida var ni!!!



roligt att jag hittade din blogg!!!!!!

ha en bra weekend!

kram

2011-08-20 @ 00:09:14
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Va kul att du har hittat min blogg. Ser att du inte har bott i Spanien allt för länge, eller? Jobbar du något där nere och är din man helspansk?



Ha det så bra!

Kramar Louise

2011-08-20 @ 03:03:04
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0