På plats igen




Igår landade vi i ett varmt och kvalmigt San Sebastian. Termometern visade 30 grader trots att klockan var sju på kvällen och då kunde man ju faktiskt inte annat än le :) Känns mycket bra att vara tillbaka på plats igen och tillbaka i vår lägenhet. Kändes inte det minsta konstigt faktiskt. Vi bor ju här nu! Vi var superhurtiga igår när vi kom hem och frostade av frysen, packade upp en del och handlade mat. Men vi passade och på att njuta genom middag på en uteservering och ett sent kvällsdopp i havet. I morse blev det också utsökt kaffe till frukost. Som jag längtat efter en cappucino á la Vasse! Oj, oj vad gott. Kan meddela att det var värt allt släpande genom flygplatser igår då vi tog med vår nätta espressomaskin på 10 kg som handbagage.



Nördigt jag vet, men här kommer en bild till på kanske världens godaste kopp kaffe. Till frukost blev det idag också nybakt baguette från bageriet nere på gatan, sötaste magon och solmogen grapefrukt. Jag slog dessutom till på den spanska tidningen som jag tänkte fortsätta läsa nu. Kanske blir det också lite motion idag, men bara kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0