En uppdatering :)

Sitter vid en dator pa Vasses kontor, sa tyvarr finns det inget svenskt tangetbord. Ville bara uppdatera lite kort och saga att jag har kommit fram till San Sebastian. Det blev en lang resa som paborjades kl.05.00 i torsdags morse och ungefar kl.15 var jag framme hos mannen som kom och motte mig vid busshallplatsen med andan i halsen ;) Igar blev det en liten tur ner pa stan, lite handling av mat och nagra glas rott vin till kvallen. Manga intryck sa har direkt och det kanns positivt. Framforallt solen som skint sa fint och den behagliga temperaturen pa 18 grader (!) har gjort ett bra intryck. :) I morse promenade jag med Vasse till jobbet. Det var en vacker promenad pa ca 40 minuter som gick forbi havet och en vacker park. Tyvarr hade jag inte kameran med mig, sa ni far halla er till tals med lite bilder an sa lange. Har halsat pa de flesta av Vasses kollegor idag, druckit kaffe med alla "tanterna" som jobbar med det administrativa har och hunnit traffa tva skandinavier som ocksa jobbar pa universitet. Det har alltsa varit en bra start och pa mandag skall vi fa hjalp med att fixa internet till lagenheten. I helgen blir det nog till att botanisera sig lite mer i staden och vi har en inplanerad middag med Vasses italienska professor, Giorgio, och hans fru pa lordag eller sondagkvall. Men mest ser jag saklart bara fram emot att fa spendera en helg med bubben! Antligen ar vi tillsammans igen. Sa harligt! Jag aterkommer med fler inlagg nar vi fixat internet. :) Adios!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att vara framme. Ser fram emot att följa er! Ha det underbart, njut av 18 grader, här är det 18 minus =)



Kram

2011-02-19 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0