España here i come!

Det är knappt så att jag kan tro det själv, men idag har jag faktiskt bokat en flygbiljett till San Sebastian. Underbart är det! Den 17 februari kl. 07.40 lyfter planet från Landevetter och räkna med att jag sitter på det. Fick klart med ersättningen från a-kassan idag så nu är det bara en sista ansökan till den internationella a-kassan som skall göras, men det skall jag hinna. Vasse skickade lite fina bilder som han tagit i helgen med vår nya kamera och det gjorde mig ju inte mindre sugen på livet i Spanien. Men mest ser jag bara fram emot att få dela vardagsbestyren och närheten av min man. Nästa vecka har vi bott på varsitt håll i sex veckor. Det är aldrig kul att vara ifrån varandra oavsett hur lång tid som går men nu känns det som att vi kan det här med distansförhållanden i perioder...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0