Redo för "mitt nya liv"

Får nog ändå säga att jag nu känner mig väldigt redo för Spanien. Frågan är om Spanien är redo för mig? Är beredd på kulturkrockar,språkförbistringar,avundsjuka spanjorskor och konstiga matkombinationer på stadens restauranger. Men det är nog inget som ett glatt göteborgshumör, 28kg bagage ifrån Sverige och ett språkhuvud inte kommer kunna tackla. Har ställt klockan på 05.00 imon bitti. Ruskigt, okristligt tidigt är det.

Nu vänder jag blad och åker ner till Spanien för att starta "mitt nya liv" (citat en god vän :). Vad det innebär det vet jag inte ännu. Men när man stänger en dörr så brukar det öppnas ett fönster och tur är väl att dörrar går att öpnna på nytt. Vill ni se vad vi har för oss så är detta stället att titta in på med jämna mellanrum. Denna gången blir det nämligen ingen resdagbok. Så ni får hålla till godo här.

Hörs igen när jag har hittat internet i Spanien. Kramar till alla goingar!


En härlig bild från vår helg på Salt och Sill får representera det
svenska, vackra som jag nu lämnar för nåt nytt och spännande.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken underbar bild! O den är dessutom tagen med er gamla kamera väl? Ser fram emot nästa inlägg! Kramar

2011-02-17 @ 21:18:22
Postat av: Buban

Det var faktiskt syrrans kamera som vi lanade da, sa det var en systemkamera det med. ;)

2011-02-18 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0