Söndag med dubbelfika

Idag skall jag försöka klämma in två fikor på stan med två olika sällskap som är i Göteborg över helgen bara. Det kommer bli mysigt! I ett av sällskapen ingår också en liten tjej på 4,5mån. :) Lite jobbigt bara att ingen av sällskapen kan ge mig några tider så att jag vet hur jag skall få ihop det. Slutar förmodligen med att de vill ses precis samtidigt...ja,ja..

Helgen har annars varit väldigt lugn. Ungefär som vanligt då ;). Fina Miss Läändin var med nere i Morup igår när jag rattade morfars silvriga toyota ner mot Halland. Det blev en mysig dag med god frall- och semlefika och solen sken faktiskt, även om det blåste halv storm emellanåt.

Igår kväll tittade vi på första deltävlingen i Melodifestivalen och vi diggade "In the club" med Danny jag och Miss lääändin. Den skall vi spela på vår fest nästa vecka som vi skickade ut inbjudningar till igår på Facebook. Det var längesedan det var fest på Guldpokalsgatan och vi ville gärna dra ihop lite folk innan jag flyttar ner till Spanien. Hoppas att det är många som kan/vill komma så att vi blir ett gött gäng då! Vi har såklart redan börjat planera snacksen....;)


Fest hos Linda 2009...


Så här såg Miss Läändin ut då :)


Och så här såg jag ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0