Då var man civilekonom då!

Jag överlevde opponeringen. Det trodde jag nog i och för sig också att jag skulle göra, men inte med sådan bravur. Opoonenterna var rätt nöjda med vår uppsats i stort, men hade såklart förslag på förbättringar, precis som var handledare. Men nu till det viktiga uppsatsen blev GODKÄND!!! Helt fantastiskt underbart kändes det! Nu skall vi göra lite justeringar de närmsta dagarna innan vi bestämmer oss för att den är helt klar och därmed går att lämna för bindning till biblioteket. Så när det är gjort kan jag alltså titulera mig civilekonom eftersom alla kurser nu är klara och jag kan ansöka om en kandidatexamen i ekonomi. Min plan gick alltså i lås. På 2,5år har jag då snart min akademiska examen i hand och jag har hunnit med att njuta 7 månader i Florida dessutom. Sweet!


Kanske skall gå med i civilekonomernas förbund någongång...

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS!!! Du är världens bästa syster!! Du kan verkligen göra vad som helst, bara du bestämmer dig för det!!!

2011-01-19 @ 15:37:09
URL: http://parole.blogg.se/
Postat av: Lotta

Stort stort grattis!! Måste kännas helt underbart! Kramar

2011-01-27 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0