Ett inlägg från Halland :)

Bloggar ifrån Hallands län idag. Familjen minus Vasse befinner sig i sommarstugan i Morup. Jag har ätit tacos så att jag nästan behövde syrgas efteråt (skumt efter bara 1,5 mjuka tacobröd?) och sedan såg vi slutet på let's dance. Vasse lämnde jag på flygplatsen imorse kl. 06.30. Ruskigt tidigt!! Fick ett sms vid 13.30 tiden om att han kommit fram men att inflygningen varit lite dramatisk med mycket turbulens och dessutom hade han haft huvudvärk från lufttrycket eftersom han nyss varit så förkyld. Stackaren. Hoppas att han får gjort lite på jobbet i helgen och snart känner att han kommer i fas....precis som jag, fast här hemma i Göteborg då.


Mannen äter glass på sicilien för 1,5 år sedan, gulligt. :)

Kommentarer
Postat av: V

Notera att detta sätt att äta glass på är mycket roligare än det vanliga sättet! (;

2011-01-10 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0